Forum Guardian of Sorrow [GoS] --->  Best guild Strona Główna Guardian of Sorrow [GoS] ---> Best guild
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wszystkie skille prophecies

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardian of Sorrow [GoS] ---> Best guild Strona Główna -> Guild Wars: Prophecies
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brat Badyla



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 21:08, 21 Mar 2007    Temat postu: Wszystkie skille prophecies

Domination Magic (Magia Dominacji)


Arcane Thievery (Tajemne Złodziejstwo)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 10 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Na 5-29 sekund jeden losowy Czar (Spell) wybranego przeciwnika zostaje zablokowany, a Tajemne Złodziejstwo staje się tym Czarem (Spell).
Uwagi: Kopią tego czaru jest Arcane Larceny.
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Price of Steel (Silverwood)

Blackout (Zamroczenie)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 12 sek Skill Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 2-5 sekund wszystkie umiejętności dotkniętego przeciwnika są zablokowane, a twoje umiejętności blokują się na 5 sekund.
Uwagi: Jeden z najlepszych skilli w grze używanych do wyłączenia Spike. Rzucenie Blackout'u na przykład na Wojownika w sekunde przed Spikiem spowoduje jego calkowite wyłączenie dzięki czemu Spike może się nie udać.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Lost Princess (Fishermen's Haven)

Chaos Storm (Burza Chaosu)
Prophecies Mesmer

15 1 sek 30 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Tworzysz Burzę Chaosu w miejscu wybranego przeciwnika. Przez 10 sekund przeciwnicy W Sąsiedztwie (Adjacent) tej lokacji dostają 5-12 obrażeń na sekudę. Burza Chaosu wysysa 1-6 Energii, ilekroć ktoś w jej obszarze użyje Czaru (Spell).
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: Trying Times (Sardelac Sanitarium)

Guilt (Wina)
Prophecies Mesmer

5 2 sek 30 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 4-9 sekund następnym razem, gdy wybrany przeciwnik rzucać będzie Czar (Spell) na przeciwnika, ten Czar się nie uda a ty ukradniesz rzucającemu do 5-12 energii.
Boss: Nyle the Compassionate (Bloodstone Fen - misja); Lars the Obeisant (Aurora Glade - misja); Bairn the Sinless (Riverside Province - misja); Edred the Bruiser (Twin Serpent Lakes)
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Misplaced Sword (Heroes' Audience)

Panic (Panika)
Prophecies Mesmer

25 0.25 sek 10 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 10-22 sekund zaznaczony i jemu Pobliscy (Nearby) przeciwnicy cierpią na degenerację energii -2 i otrzymują 10-68 obrażeń, ilekroć użyją Sygnetu (Signet).
Boss: Moles Quibus (Hell's Precipice); Mallus Funo (Dragon's Gullet - zadanie The Titan Source)

Power Block (Blokada Mocy)
Prophecies Mesmer

15 1/4 sek 30 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Jeżeli wybrany przeciwnik rzuca czar, ten czar zostaje przerwany. Przerwany czar i wszystkie czary tego samego atrybutu zostają wyłączone na 3-13 sek.
Boss: Lyssa's Cursed (Perdition Rock)

Power Leak (Ulotnienie Mocy)
Prophecies Mesmer

10 1/4 sek 20 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Jeśli zaznaczony przeciwnik rzuca Czar (Spell), zostaje on przerwany a rzucający traci 10-22 energii.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: Mesmerizing the Enemy (Sardelac Sanitarium)

Shame (Wstyd)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 30 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 4-9 sekund następnym razem, gdy wybrany przeciwnik rzucać będzie Czar (Spell) na twojego sprzymierzeńca, ten Czar (Spell) się nie uda a ty ukradniesz rzucającemu do 5-12 energii.
Trenerzy: Captain Greywind (North Kryta Province); Master Scout Kiera (Henge of Denravi); Dakk (Ember Light Camp)

Shatter Delusions (Rozszarpanie Złudzeń)
Prophecies Mesmer

5 1/4 sek 10 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Usuwa jeden Hex Mesmera z wybranego przeciwnika. Jeśli Hex został usunięty, ten przeciwnik otrzymuje 15-63 obrażeń.
Uwagi: Bardzo często skill ten używany jest w połączeniu z Phantom Pain w Spiku. Rzucany jest Phantom Pain na cel, następnie po ułamku sekundy wraz z Shatter Delusion wchodzi Spike. W ten sposób cel otrzyma Deep Wound zmniejszający jego życie o 20%, jest to jedyna metoda wrzucenia tego stanu na odległość.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: Domination Magic (Foible's Fair - Pre-Searing)

Signet of Weariness (Sygnet Znużenia)
Prophecies Mesmer

0 2 sek 30 sek Signet Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Wybrany przeciwnik i przeciwnicy W Pobliżu (Nearby) tracą 3-7 energii.
Boss: Gaiza Deadeye (Riverside Province - misja); Zaim Grimeclaw (Sanctum Cay - misja); Rune Ethercrash (Spearhead Peak)
Trenerzy: Steig (Camp Rankor); Dakk (Ember Light Camp)

Wastrel's Worry (Obawa Wastrela)
Prophecies Mesmer

5 1/4 sek 1 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Po 3 sekundach wybrany przeciwnik otrzymuje 8-53 obrażeń. Wastrel's Worry kończy się przedwcześnie, jeśli ten przeciwnik użyje Umiejętności (Skill).
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls); Master Scout Kiera (Henge of Denravi); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Ascalon Settlement (North Kryta Province)


Illusion Magic (Magia Iluzji)


Distortion (Zniekształcenie)
Prophecies Mesmer

5 brak 5 sek Stance Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 1..4 sek., masz 75% szans na "uchylanie się" przed atakami. Za każdym razem, kiedy uchylasz się od ataku w ten sposób, tracisz 2 pkt. energii albo Zniekształcenie przestanie działać.
Uwagi: Bardzo potężny skill używany do niemal calkowitej obrony przed Ranger Spike lub Wojownikami.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Zadania: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke

Ethereal Burden (Eteryczne Brzemię)
Prophecies Mesmer

15 1 sek 45 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 10 sekund wybrany przeciwnik porusza się 50% wolniej. Gdy Eteryczne Brzemię się kończy, zyskujesz 10-20 energii.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Zadania: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message

Fevered Dreams (Gorączkowe Sny)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 10 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 10-22 sekund ilekroć wybrany przeciwnik cierpi od nowego Stanu (Condition), wszyscy przeciwnicy W Tym Obszarze (In The Area) również jej doświadczają.
Boss: Plexus Shadowhook (Abaddon's Mouth)

Illusion of Weakness (Iluzja Słabości)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 30 sek Enchant Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Tracisz 50-202 zdrowia. Iluzja Słabości kończy się, gdy obrażenia obniżą twoje życie poniżej 25% maksymalnego. Gdy Iluzja Słabości się kończy, zyskujesz 50-202 życia.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Zadania: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders

Illusionary Weaponry (Wyimaginowane Uzbrojenie)
Prophecies Mesmer

15 1 sek 35 sek Enchant Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 30 sekund nie zadajesz obrażeń w walce wręcz, jednak ilekroć zaatakujesz wręcz, wybrany przeciwnik otrzymuje 8-34 obrażeń.
Boss: Seear (Talus Chute); Digo Murkstalker (Iron Mines of Moladune); Didn Hopestealer (Snake Dance)

Ineptitude (Niezdolność)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 20 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 4-9 sekund gdy wybrany przeciwnik zaatakuje, otrzyma 30-114 obrażeń i zostanie Oślepiony (Blinded) na 10 sekund.
Boss: Wyt Sharpfeather (Mineral Springs)

Migraine (Migrena)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 15 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 5-17 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji życia -1-3 a rzucanie Czarów (Spells) zajmuje mu o 100% więcej czasu.
Boss: Pytt Spitespew (Ring Of Fire)

Phantom Pain (Urojony Ból)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 15 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 10 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji życia -1-3. Gdy Urojony Ból się kończy, ten przeciwnik cierpi przez 5-17 sekund od Głębokiej Rany (Deep Wound), obniżającej mu życie o 20%.
Uwagi: Bardzo często skill ten używany jest w połączeniu z Shatter Dellusions w Spiku. Rzucany jest Phantom Pain na cel, następnie po ułamku sekundy wraz z Shatter Delusion wchodzi Spike. W ten sposób cel otrzyma Deep Wound zmniejszający jego życie o 20%, jest to jedyna metoda wrzucenia tej koncycji na odległość.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Zadania: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble

Sympathetic Visage (Oblicze Współczucia)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 30 sek Enchant Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 8-18 sekund ilekroć wybrany sprzymierzeniec zostaje uderzony w walce wręcz, atakujący i jemu Sąsiedni (Adjacent) przeciwnicy tracą całą Adrenalinę i 3 energii.
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)


Inspiration Magic (Magia Inspiracji)


Channeling (Kanały Energii)
Prophecies Mesmer

5 1 sek 15 sek Enchant Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 8-46 sekund ilekroć rzucasz Czar (Spell), zyskujesz 1 energii od każdego przeciwnika W Twoim Obszarze (In The Area).
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Zadania: Yak's Bend, Sebedoh the Mesmer, The Stone Summit Champion

Elemental Resistance (Odpornoąć na Żywioły)
Prophecies Mesmer

10 brak 20 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Na 30-78 sekund zyskujesz +40 punktów zbroi przeciwko obrażeniom od żywiołów, ale tracisz -24-14 punktów zbroi przeciw obrażeniom fizycznym.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Zadania: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones

Ether Lord (Wadca Eteru)
Prophecies Mesmer

5 2 sek 20 sek Hex Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Tracisz całą energię. Przez 5-9 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji energii -1-3, a ty jej regeneracji +1-3.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Zadania: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal

Inspired Enchantment (Inspirujące Zaklęcie)
Prophecies Mesmer

10 1 sek brak Spell Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Zdejmij jedno zaklęcie z wybranego przeciwnika by otrzymać 3-13 pkt. energii. Na 20 sekund, Pochłonięcie Zaklęcia zostaje zastąpione zaklęciem zdjętym z wybranego przeciwnika.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Zadania: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes

Inspired Hex (Inspirująca Klątwa)
Prophecies Mesmer

5 1 sek brak Spell Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Zdejmij jedną klątwę z wybranego sojusznika by otrzymać 4-10 pkt. energii. Na 20 sekund, Pochłonięcie Klątwy zostaje zastąpione klątwą zdjętą z wybranego sojusznika.
Uwagi: Użycie Inspired Hex, gdy mamy na sobie Diversion, nie zwiększy cooldown IH, w przypadku gdy usuniemy jakiś hex. Jeśli natomiast to Diversion usuwamy, wydłuży on cooldown IH, dodatkowo nie dostaniemy energii.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Zadania: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters

Keystone Signet (Kluczowy Sygnet)
Prophecies Mesmer

0 1 sek 30 sek Signet Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Wszystkie twoje Sygnety (Signets) poza Kluczowym Sygnetem zostają odnowione. Pozostałe Umiejętności (Skills) blokują się na 167-7 sekund.
Boss: Rune Ethercrash (Spearhead Peak)

Mantra of Concentration (Mantra Koncentracji)
Prophecies Mesmer

5 brak 20 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 60-156 sek., następnym razem, gdy twoje czynności były by przerwane, nie są one przerywane.
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)

Mantra of Recall (Mantra Odwołania)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 20 sek Enchant Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 20 sekund nic nie zyskujesz, po tym czasie Mantra Odwołania się kończy a ty dostajesz 10-25 energii.
Uwagi: Jeśli Mantra zostanie zdjęta w nienaturalny sposob (skillem jak Inspired Enchantment, Shatter Enchantment, Contemplation of Purity itp) również zyskasz energię.
Boss: Facet of Chaos (Dragons Lair); Featherclaw (Snake Dance)

Mantra of Signets (Mantra Sygnetów)
Prophecies Mesmer

15 brak 30 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 10-22 sek., następnym razem, gdy użyjesz sygnetu, odnowi się on natychmiastowo.
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)

Physical Resistance (Fizyczna Odporność)
Prophecies Mesmer

10 brak 20 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Na 30-78 sekund zyskujesz +40 punktów zbroi przeciwko atakom fizycznym, ale tracisz -24-14 punktów zbroi przeciw obrażeniom od żywiołów.
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)

Spirit of Failure (Widmo Porazki)
Prophecies Mesmer

10 3 sek 10 sek Hex Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 30 sekund wybrany przeciwnik ma 25% szans na Chybienie (Miss). Zyskujesz 1-4 energii ilekroć ten przeciwnik chybi w walce.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Zadania: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves


Nieprzypisane


Signet of Midnight (Sygnet Północy)
Prophecies Mesmer

0 3/4 sek 15 sek Signet Nieprzypisane

Opis: Ty i dotknięty przeciwnik doświadczacie Oślepienia (Blinded) na 15 sekund.
Boss: Malus Phasmatis (Perdition Rock)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardian of Sorrow [GoS] ---> Best guild Strona Główna -> Guild Wars: Prophecies Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin